»Human Design je porajajoča se znanost. Je pravzaprav dokaj nenavadno, da sploh lahko govorimo s tem jezikom, glede na to, da je bil odkrit. Če sledimo različnim principom v Human Designu, so bili med časom, ko je bila znanost predstavljena na svetu in fazo njenega razvoja kot /v koherentnega izobraževalnega programa, znanstveno utemeljeni, pa naj gre za nevtrine z maso ali genetske utemeljitve, da to kar gledamo v telesnem diagramu je naša dejanska diferenciacija drug od drugega.«
Magnetni monopol
»Toda najbolj izjemna stvar znotraj infrastrukture tega kar pomeni biti mi, jaz, ti, je zame magnetni monopol. Ta magnetizem, ki le privlači. Ta izjemen delec, če hočete, je instrument. V razumevanju narave magnetnega monopola bodo bili fiziki v končni fazi sposobni razumeti najbolj pomembnega od vseh principov – naravo mase in naravo gravitacije v odnosu do mase.«
»Nihče ne more resnično razumeti dejanske mase objekta, brez da bi sprejel naravo magnetnega monopola. V Designu imenujemo magnetni monopol voznik. Monopol sedi v prsnici, ki jo lahko najdemo v G centru v telesnem diagramu. Monopol ima dve funkciji. Ena funkcija je ta, da nas drži skupaj v iluziji naše ločenosti. Z drugimi besedami je v bistvu center naše avrične gravitacije. Drži nas skupaj. In vendar to držanje skupaj ni nekaj, ki se konča na neki predstavljivi meji. V iluziji držanja nas skupaj še vedno nadaljuje z vlečenjem. In v tem svojem bistvu poizkuša »prinesti vse skupaj«.
»Vsak monopol, ki obstaja, vsak monopol, ki je v vsakem objektu, pa naj bo to v živi ali neživi obliki, vsi ti monopoli poizkušajo drug drugega potegniti nazaj skupaj v eno celost. Zaradi tega je eden izmed dveh velikih križov G centra križ Vozila in je o ljubezni. In to je ena primarnih funkcij ali ena izmed stranskih proizvodov načina na katerega nas magnetni monopol drži skupaj.«
»Drugi vidik monopola je ta, da nas drži na naši geometrijski liniji«, naši življenjski poti. »Vse v povezavi s procesom inkarnacije, vse kar se tiče prihajanja »v obliko«, je prepoznavanje, da prihajamo v obliko s posebno geometrijo« … »In torej ko gledamo magnetni monopol, gledamo nekaj resnično izjemnega. Gledamo nekaj, kar nam daje iluzijo naše različnosti. In istočasno vzdržuje to resnično iluzijo s tem, da nam daje edinstveno geometrijo, ki potrjuje v tem smislu našo edinstvenost.«
»Pri odnosu z našim voznikom imamo opravka z nečem posebnim. Izmed 64ih vrat so le ena pripisana magnetnemu monopolu in to so 2. vrata, vrata receptivnega, najbolj jin vrata, šest jin linij, oblika, sam princip, materija. In to je voznik, ki nas premika po naši geometrijski poti« oz. življenjski poti.
Želite prebrati več?
»V zgodnejših letih, ko sem predstavljal Human Design, sem uporabljal analogijo vozila, da bi govoril o različnih elementih, ki jih imamo. Obstaja kristal dizajna in kristal dizajna je samo vozilo. To je vozilo, to je oblika vozila. In kristal osebnosti, to pa je kako se mi sami sebe »vidimo« oz. kako mislimo o sebi. To je potnik, ki sedi na zadnjih sedežih tega vozila. Voznik, šofer v tem življenju je naš magnetni monopol. Voznik ne sprejema navodil od potnika, preprosto vozi vozilo. Ve kam gre, drži vozilo na njegovi geometrijski poti in torej njegovi edinstvenosti v tem življenju.«
»V trenutku ko uideš pogojenostim, uideš enakosti. In enakosti so tiste, ki zamegljujejo naš mitološki potencial. Edinstvenost pravilnega delovanja v skladu s svojim jazom določa našo lastno mitologijo in izpolnjuje naša življenja s stanjem, ki mu v dizajnu pravimo »prebujenost«. Preprosto, delovati pravilno kot ti, v skladu s tvojim jazom, pomeni biti edinstven-a in biti nekdo, ki izpolnjuje potencial svoje inkarnacije."
Voznik - 2. vrata
»Pri razmišljanju o drugih vratih (2.) in pri razmišljanju o vozniku, smo imeli to jutro, kakor že toliko juter januarja, začenši z 18. januarjem, severni vozel v 2. vratih. Danes je v četrti liniji. Če vas resnično zanima razumevanje nečesa o naravi voznika v svojem dizajnu, potem poglejte linije drugih vrat. Ko pogledate linije drugih vrat resnično gledate kvaliteto, ki jo voznik uporabi za dosego končnega cilja, ki je zapolniti svojo edinstveno geometrijo. Receptivnost je primarni temelj, skozi katerega se določa vsak odgovor. Tukaj ležijo korenine vse akcije, vsakega dejanja. To je bistvo drugih vrat. Voznik odgovarja na življenje, odgovarja na svojo geometrijo – svojo pot.«
»Obstaja šest vrst voznikov. Voznik prve linije je intuitiven (1). To je temelj gibanja; edinstvenost je zakoreninjena v intuitivnem vozniku. Druga linija je genij (2) – v resnici ne ve kako voziti, toda vseeno pride tja. Vsebuje nekaj magične kavlitete. Voznik tretje linije mora biti potrpežljiv (3). Vemo, tretje linije so tukaj zato, da gredo skozi proces poizkusov in napaka in ta proces rabi čas.«
»Voznik četrte linije je kot današnji vozniki, ki lahko pravilno delujejo le s harmonijo. Harmonija (4) je njegova tema, ki je izživeta v posamezniku kot določena skrivnostnost, saj veste, harmonija skozi diskretnost. Voznik pete linije pa je povezan z uporabo – aplikacija (5). Edini način za izpolnitev svoje geometrije je, če njihova pot vodi do prave aplikacije oz. uporabe receptivnosti, inteligentne aplikacije. Šesti voznik pa je določenost – fiksnost (6). Ima le en cilj – voziti, nič več in nič manj.«
»Obstajajo vse vrste voznikov. Več načinov je na katere se lahko premikamo skozi geometrijo tega življenja. In vendar je resnični način, ki nam prihaja, nekaj, kar lahko odkrijemo le kadar delujemo pravilno. Svoje smeri v resnici ne moremo spremeniti. Toda izkušnja te poti je nekaj povsem drugega. V trenutku, ko delujemo pravilno v skladu s svojim jazom, omogočimo sprostitev voznika, da lahko izpopolni svojo nalogo in te popelje po poti svoje geometrije. Pripelje te v prostor, kjer si izpolnjen-a s sabo. To je konec koncev koren vse akcije. Način na katerega bomo vozili bo tudi način na katerega naše vozilo doseže svoj uspeh.«
»Zapomnimo si, da je to proces vozila. Tako pogosto je naša osebnost oz. tisto, kar mislimo da smo, prepričana, da je vse kar obstaja, vendar to ni res. Potnik na zadnjih sedežih vozila ni nujno na turističnem potovanju v znani soseski. V resnici nima nadzora nad tem kakšen pogled bo imel skozi okna na zadnjem sedežu limuzine. To je proces vozila in potnik je tukaj zato, da to izkusi. V trenutku, ko potnik ne zmore prenesti te izkušnje in kriči, da si želi voziti in prevzeti nadzor, to je trenutek, ko zmaga enakost.«
Vaša posebnost leži v raznolikosti
»Bistvo telesnega diagrama in Human Designa je razumevanje, da tvoja posebnost leži v raznolikosti. Biti različni pomeni delovati pravilno v skladu s sabo. Konec koncev ne obstaja nihče, ki je tak-a ti in nikoli ne bo, ne more obstajati. Ti si edini primerek same-ga sebe. In toliko časa dokler poizkušaš biti nekdo drug, toliko časa je ta primerek izgubljeni original. Zaradi te izgube trpi celota …«
- Ra Uru Hu
(Dnevni pregled - The Daily View - Nedelja, 1. februar 2004)